12 Nisan 2009 Pazar

Volvo 1800 ES(1971-73)


5 yorum:

  1. arka camın fomuna ve onun altında ki inceliğe bayıldım..cok sagol

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Tolga,
    Elmira araciligiyla blogundan haberdar oldum, cok da iyi oldu. Cektigin fotograflari cok iyi buldugumu soylemek istiyorum, icimde kalmasin. ellerine saglik.

    YanıtlaSil
  3. Tolgacığım,

    Böyle profilini gizlemiş insanlarla arkadaşlık etme, gözüm tutmuyor.
    Ben de çektiğim fotoğrafları çok iyi bulduğumu söylemek istiyorum, içimde kalmasın.
    Ayrıca ellerime de sağlık.
    Bloğundan da kendim aracılığıyla haberdar oldum. Çok da iyi oldum.

    YanıtlaSil
  4. Serhan merhaba,
    Cok sagol.Elmira yüzünden girdik blog olaylarına.:)Ben esas Elmira'yı çektiğin fotoları cok begenmiştim..Gecen geldiğinde göstermişti..sonrada makineyı kaybettiğini duyunca üzülmüstüm..Bir daha ki sefere senide bekliyoruz...selamlar

    YanıtlaSil